pretty little liars

förlåt för dålig uppdatering! Iallafall så inatt sov jag hos ebba, vi har det super mysigt! vi spelade just dance 4,sminkade varandra med ögonbindel, bakade osv! i natt såg vi ett avsnitt av pretty little liars, som vi sedan fortsatte kolla på, på morgonen sen då jag sett 12 avsnittt på säsong 1!  ska nog se ett avsnitt idag med,är så sjukt bra! japp, nu har jag bestämt mig att jag ska kolla på det nu! just nu sitter jag hos pappa, åkte hem från ebba vid 4, och har nu ätit lite mackor osånt! men nu ska jag kolla på pretty little liars, rekommenderas stort! kram (funkar inte att ladda upp inlägg på mobilen,så fick bli en instagram-bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0