SPRUTA, SNÖ OSV

hello! jag har inte bloggat på cirka 2 dagar or something, hemskt ledsen för det! men det var att i går hade jag inget internet, det krångla massor och kunde inte ens träna på min spanska läxa, och i måndags hade jag mycket att göra,följde med berfin hem,pluggade osv! aja, idag i skolan har det inte hänt något speciellt än att vi tog spruta, hatar seriöst sprutor! kramade sönder claras hand,förlåt..! aja, efter skolan kollade jag och alice på nästan alla avsnitt av portkod1321 super mysigt! förresten har ni sett att det har börjat snö?! GRYMT JU!! imorgon kl halv 6 ska jag gymma på friskis och svettis med people, pusshej!
tog bilden från google, just so you know!

Kommentarer
Postat av: berfin

Älskar din blogg!<3

Svar: tack så mycket, älskar din med! <3
nora

2012-11-28 @ 20:18:52
URL: http://berfinhussein.blogg.se
Postat av: Ebba

Jag älskar snö ! <3

2012-11-29 @ 11:49:11
URL: http://ebbahakansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0