mini julafton

igår eftermiddag/kväll så hade jag,ebba,ebba och berfin mini julafton hos ebba h! det var riktigt mysigt, fick också massa fina presenter,tack ni är bäst! vi spelade ett tårtspel,tittade en snutt på en film vet dock inte vad den hette, åt massa gott, sen hann vi inte så mycket mer för vi skulle hem..men kul vare! tog dock inga bilder där..men innan och efter bilder får ni iallafall se! 
orkade inte redigera alla
innan

efter
i fredags när jag handlade de sista julklapparna drog jag in på ur och pen då berfin skulle köpa ett halsband,alltså den på bilden, då det bara fanns ett halsband kvar då frågade vi och då fanns det massa kvar i små lådor..och då fick jag det som var ett märke på helt gratis,as glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0